Mat och Bak

Mat och Bak

fredag 31 juli 2020

Gud jag är så kär.....

...HAHAHA...lura jag din jävel, fick dig att klicka för du va nyfiken va =P


Du gör samma misstag som jag, man läser rubriken och tänker "men vad ha nu hänt" så kommer man in på inlägget/sidan och bara känner att ...suuuuuck...nähä, de va liksom inte DE dom menade nej nej =) 
Mohahaha...men de är så man ska göra om man vill dra läsare, nu är jag dock inte ute efter läsare på samma sätt som många andra är. Vet mina vänner, släkt å annat bihang läser ändå så =) 

Fick sova inatt så äntligen ha man lite energi vilket är suveränt nu när skruttungen min kommer hem ikväll =) Kutat runt å städa, diska och allmänt plocka bort saker...jag bruka liksom göra det varje dag men då jag inte vart hemma speciellt mycket så ha man som försummat det hela. 

Fick ett samtal igår av en lite speciell person som gjorde att...jag fick skratta, le och bara läka. Tänka sig va ett samtal kan göra för ens skalle, när jag la skallen på kudden så log jag fortfarande och bara tog ett djupt andetag och POFF så somna jag. Fick sova 7 timmar rakt av, utan att vakna och det gör jag aldrig....där se man vad vänliga ord av en mycket god vän, en speciell person i mitt liv kan ge en energi för att bara koppla bort det negativa =)


.... med en riktigt god vän kan man övervinna allt !

Nu säger jag inte att alla andra vänner inte är lika speciell..nej nej...absolut inte =) Jag ha så många bra vänner som finns där för mig...det vet jag och jag älska er alla de hoppas jag verkligen att ni förstår ❤
Bara att jag ha olika vänner för olika saker...delar upp er..hahaha..hrm....

Samtalet igår kom mer som en...suprise.....trodde väl aldrig denna person skulle höra av sig på så sätt, det känns ....överraskande....när man ha nästan helt avskrivit en person ur ens liv så hör personen helt plötsligt av sig !??! Kaaaaaanske man inte ska ta ut saker i förskott ? HAHA....så duktig på att se allt så himla negativt, hjärnan tänker negativt...de är som den ställer in sig för något negativt som kan komma.  Så detta blev en härlig överraskning.....så idag är man glad, full av energi och....allmänt glad =) 

Kolla på almenacka idag å såg att...faan....de är faktiskt sista Juli idag, så imorrn byter vi till Augusti. Tusan jag tro jag ha missat några månader ?!??!? Ha mer April, vet inte riktigt vad som hände men kan va för vi ha inte riktigt haft nån värme på så sätt så sommaren försvann som. Inte för jag klaga..jag gilla kylan så..YAY ME =P 



Lite skrämmande är att....vi kommer närmre jul å jag ha något mycke kvar att göra innan jag är redo. De ska målas, snickras å pysslas så....hmmm....kanske dags att trycka lite på det nu =) 
Har juh sonen nu två veckor och inte så många möten eller läkartider, borde hinna lite nu då. Ja, jag kommer inte va göra lös dom närmaste veckorna det ska gudarna veta....

Plus att...faaaaan....jag fyller år snart....ÄRKESUCK.......kan vi inte hoppa förbi ett år ?? Bara...poff...borta.....suveränt! =) 
Vet än som sagt inte vad hur eller när jag ska göra med födelsedagen men....mmm....fundera starkt på gräva ned mig i nån igloo nånstans så bli inte förvånad om jag är borta på min födelsedag..hahaha....



Nä, dags att fortsätta städa.....

Kram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar