Mat och Bak

Mat och Bak

torsdag 30 juli 2020

Min hjärna är mos....

....kan lova efter två dagar med läkarbesök, möten, polisen, skitskallar, shopping så är jag nu så mör i skallen de finns inte. Satt just å kolla i en vägg utan att jag reagera jag sitter å kolla i en vägg !??! 
Allt ha inte vart dåligt dock, haft några riktigt bra stunder också....som igår när man fick umgås med mitt charmtroll =) 




Dollarstor blir direkt roligare när man ha med den här skiten =) Man vet aldrig vad han ska hitta på....han passa dock i clown hår, kanske man ska färga det så nästa gång man ska klippa han ? =D 


Hittade dessa på Candycorner, dom är lite mindre än ett pringles rör. Fyllda med goda popcorn med smak och choklad och honung, jag gillade absolut dom å lär nog bli att man köper dom igen om dom nu kommer finnas ett tag. Mena de mesta byts ut och oftast äre de JAG gilla som byts ut "näääää, de skulle bara vara under sommaren" å sedan bruka smaker komma som smaka skit  =) Smaken är som baken den är dela och tur är ju det, skulle lätt bli enformigt annars. Men kan säga dessa är mina..MIIIIINA....Leo kan få smaka men de är MIIIIINA...MINE...som i GE FAAN I DOM ANNARS KAPA JAG AV DIG HANDEN =) 




Jag är inte förtjust i att fotografera mig själv de ska gudarna veta....men försökte igår igen....haaaata det, men man ska puscha sina gränser nån gång nu å då. Tro jag bytte kläder 5000000 gånger innan jag tog kort och det är mörka kort säger du ?!?!? Självfallet...kallas uträknat :P Mena om man ha mörkare syns inte allt..MOAHHAHAHAH.....


Så här såg min matlista ut igår...TOM!!! Skulle handla idag så va tvungen att hitta på en massa maträtter för nu när sonen komma och ska va hos mig 2 veckor. Å ska man då hitta på frukost, lunch, middag....med en hjärna som är mos...UJ....jag gick isäng 3 inatt, va ändå inte klar. Fick 1 timmes sömn men de beror på allt annat som rör sig i min skalle. 

Några maträtter kom jag på så de ska få bli pannkaka, våfflor, varmkorv, grillkorv, hamburgar, köttbullar, potatisbullar, ugnsfalu, fiskpinnar och en massa mer......


Jag må le, jag må va rak i ryggen, jag må va stark men kan säga att de som hänt denna vecka de sätter sina spår....något en av dom fick mig känna va.....ensamhet =( Saker han sa tryckte på alla dom där knapparna man har....han fick mig känna mig ensam.....och det ha inte gått över =( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar