Mat och Bak

Mat och Bak

torsdag 23 juli 2020

Nerfgunkrig....

Sist jag kollade så födde jag bara ett barn, en son...men helt plötsligt fick jag två döttrar också !??!? Kan barn bara föröka sig så där..hahahaha....
Först va de bara tänkt Nellie skulle komma in men sedan hade Yasmin ingen att leka med så hon kom också in, de där med att INGEN SKA KOMMA IN...funka inte i denna värld tydligen, börja starkt tro jag kommer från en planet och min son från en helt annan planet =) 
Bara några minuter efter dom kom in så började nerfgun kriget, skott flög från både höger till vänster, medans man stod och vikte tvätt så flög dom runt skallen på en. Försökte förklara om å om å om igen att INTE skuta på varandra å absolut inte ansiktet......tro ni det gick in ?!?! Njah...hahahah....
Så hinner bara gå nån minut så vare grin åååå så vare bra igen....å så grin...å så fortsatte vi så till 16....




Enda gången dom sitter stilla så man kan ta kort på dom är när dom måste ladda sina vapen.....STANNAAAAAA...måste ladda. Decibel nivån gick upp och ned igår så jag kan lova att va på en HÅRDROCK konsert är faan tystare....






Vapen finns det många av men självfallet vill alla ha den stora som är automat vapen, laddar av rätt många skott direkt så kan säga..DEN GÖR ONT =P 


3 barn, med stark vilja...alla vill dom samma saker, blir sur på varandra när dom inte får sin vilja fram. Man står i köket å hör några...välvalda ord som inte bör upprepas här. Himla tur jag är inte rädd för att ryta ifrån å dom lyssnar när man gör det. Hade fint samtal igår om saker man INTE får kalla varandra...


Kul hade dom i alla fall, dock va Leo mindre glad som gatt städa upp det hela efteråt.....VARFÖR JAAAAAAAG, det är så jobbigt, kommer ta flera åååååååår, så synd om mig =) 
Bästa kommentaren va nog.....

"det kommer ta så länge, jag kommer dö och då kommer du sakna mig och du kommer ångra dig att du inte plocka upp alla saker för jag är död...huh..huh...äre de du vill" 

HAHAHAH:..jag dör...skitunge!!!!


Kan säga att både jag och Leo va allmänt trött igår, han va ute till 20 sedan dusch å hopp i säng meeeeen vi satt länge och prata och lekte så vid 23 slockna vi. 
Himla mysigt att ligga i ett mörkt sovrum med bara ett ljus tänt, vi låg och kolla i taket och såg hur skuggorna dansade i taket då det blåste ute så rörde sig lågan lite. 
Låg och sjöng på låtarna som va på radion, älska att sonen börja bli så pass gammal nu att vi kan sitta och diskutera djupare frågor =) 

Första natten på flera ÅR jag fått sova 7 timmar utan att vakna en enda gång....de du....de är läkning på hög nivå. Jag tar aldrig för givet att jag får sova...för de får jag sällan men när sådana kvällar kommer när jag faktiskt få sova.....är helt underbart så idag har man energi =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar