Mat och Bak

Mat och Bak

lördag 4 juli 2020

Återuppta min Blogg igen....

Med ett ändrat utseende ska jag försöka återuppta min älskade blogg ❤ 

Det var ett tag sedan man va inne här, men ha inte haft motivationen att fortsätta på den. Jag har nu fått en "morot" så att säga, man kan väl påstå det är någon som fått mig tänka om lite 😉 Så jag ska försöka hålla mitt löfte med minst 2 inlägg per vecka, får handla om vad som helst och va hur långa eller korta som helst bara jag skriver. Man kan säga att det är en uppgift från mina psykologer för att tömma hjärnan, så blir inte förvånad att innehållet kan variera från komiskt till ledsamt till skräck till va tusan som helst. Tanken är att skriva, lätta på trycket, få ur mig....så är det stötande ja men kolla åt ett annat håll. Denna blogg är för mig, för att få mig må bättre 😊 ❤


Fick uppgiften för 2 år sedan men jag ha inte pallat med att göra det, man ha saknat den där motivationen som behövs...den där lilla moroten men tro nu jag hittat den. En nyfunnen vän ha som fått mig att verkligen tänka lite annorlunda än vad jag brukar, även gamla hundar går att lära nya trix 😂 👊  


Har en massa saker som händer i mitt liv just nu, både super bra saker men också lite tråkiga saker. Men livet kan inte alltid va en dans på rosor, man måste trampa på en massa vassa taggar för att veta hur bra man har det när man äntligen lyckas missa taggarna. 

* Men jag pysslar för fulla muggar (å ja, även julpyssel ❤ )
* Leos födelsedag är om bara någon dag så här ska det bakas.
* Corona som ställer till problem men förhoppningsvis ska väl det försvinna bort.
* Dejting är mer krävande än vad ni tror 😂
* Börjat spela WoW igen och nu är det faktiskt kul än om daylis SUGER!!!!
* Det är hundratals olika typer av möten och läkar besök men snart kanske dom vet vad felet är på både kropp och knopp.
* Utredningen på psyk är snart klar och jag börja förstå varför jag är som jag är, hur jag ska hantera det hela och hur man ska tänka om...mycket jobb kvar men babysteps framåt =) 
* Å tack vare två underbara vänner, som vart med mig nästan hela livet ha jag fått täta olika små hål i min ekonomi så jag lättare kan andas igen. Många bäckar små gör en stor å och min å hade mer blivit ett hav. Jag hoppas..verkligen ni förstå hur mycket ni hjälpt mig ❤❤❤



Men nu blir det utfodra min vilde, ta en dusch å spela lite wow medans vädret här ute inte är det bästa så håller vi oss inne med tända ljus, käka något gött och bara njuter av att det är en härlig inne dag =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar