Mat och Bak

Mat och Bak

torsdag 23 juli 2020

Gud är icke en kvinna....

...jag har kommit underfund med att gud kan fasiken inte va en kvinna. För hon skulle inte göra ett sånt faanstyg som heter mensvärk.....


De kvittar vilka värktabletter jag käka jag ha ändå så sjukt ont man går som Agda 110 med dålig rygg och blir lika bitter butter sur som Bertil 110, sur gammal vresig gubbe som inte fått ett skjut på dom närmaste.....110 åren, runkat sönder stången så den är skinnflådd stackaren. 

Men samtidigt blir jag lika godis sugen som brottar Bärta på 350 pannor, svälja en hel choklad kaka på 5 sekunder är ingen konst, som om det inte vore nog så kickar hönan Agdas kåthet in så skulle jag va själv utan sonen skulle jag sätta på precis allt på två ben ?!?!??!  Fast min senila hjärncell där inne tar semester varje gång mensen kommer så jag skulle ändå inte komma ihåg hur man ha sex...hahahaha...


Blanda allt i en och samma kittel så ha du MIG just nu och kommer va så nån dag till, så bli inte förvånad om jag kan fräsa till som bara den, det är inte jag som pratar de är min frustration över allt kan jag lova =) 

Å naktdelen med att ha så här varje gång man ha måntan......jag gör ALLTID dumma saker som jag INTE skulle göra annars för jag tänker inte med hjärnan där uppe då den har semester så jag tänker bara med den lilla hjärnan där nere (tro mig, även kvinnor ha den bara vi kan styra den på ett annat sätt) så imorrn när sonen far till sin far kommer jag låsa in mobilen, stänga ned datorn så man INTE kan kontakt någon man INTE bör kontakta..hahha...självbevarelsedrift...vad är det ?!?!? Jag saknar den nu!!! =)


Så svarar jag inte eller om jag svara bitchigt.....om jag allmänt verka grinig så är det inte du jag är sur på. Kiwi kommer komma tillbaks bara att just nu är hon något...frustrerad....mer än vanligt.....vet inte va som hänt men jag är mer störande än vanligt kan jag lova =) 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar