Mat och Bak

Mat och Bak

måndag 27 juli 2020

Warning....sexuell anspelning....

... jag ha länge grundat på om jag verkligen kan lägga ut detta, inte så mycket för att man inte ska våga skriva om det mer att dom som inte känner mig kan tycka det är lite magstarkt kanske =) 
Så jag sätter en stor varnings triangel här att följande innehåll kan verka stötande för vissa personer, då det innehåller sexuell text och sexuella tecknade humor bilder =D 


Jag finns som sagt på BC, en sida som inte är som en vanlig kontakt sida utan här söker man bara sex. Nu får man läsa mer än en rolig sak på denna sida och man få se bilder som få en både skratta, gråta och allmänt villa gömma sig under kudden =) Så jag kommer ta upp några av dom sakerna nu, därav kan de kännas lite...magstarkt för vem som helst att läsa men det här är min humor =) Jag ha en humor som kan va lite pervers, sexuell, mörk, buskis....de är en salig blandning kan jag lova =) 


Men en av sakerna man alltid får frågan om är " Har storleken någon betydelse?" å jag kan lova.....STORLEKEN HA BETYDELSE!!!!!! Kom inte till mig å snacka om att en prinskorv är lika skönt som en falukorv för jag kan lova då ha du inte haft riktigt bra sex! MEN.....storleken är inte ALLT...men de ha betydelse. Du kan ha en BAMSE men ha du ingen aning om kvinno kroppen fungerar kan jag lova att tillfredsställa en kvinna med en stor de är bara...blä! Det är en sak män med stor slang verka ha svårt att förstå, det är inte det du har mellan bena som gör hela sexakten, det är hur du använder den och ibland tro jag män behöver en manual HUR man använder den =) Kan jämföras med som att en kvinna ligger där död som en sill..hur tändande är det ? 


Men så kommer vi till dom små...ja alltså, du få va hur trång du vill men ha mannen en jätte liten en är det som att parker en cykel i en tågtunnel å tro man ska kunna få någe gensvar !?! Men så ha jag upptäckt att många män med en mindre prinskorv ha annan teknik....dom vet hur man ska använda den för att verkligen tillfredsställa en kvinna. 

Nu ska man aldrig dra alla över en och samma kam, för de finns verkligen alla olika typer de ska gudarna veta. Så vad är då bäst att ha?!?! Det är helt upp till hur kvinnan är skapt där nere....
Vissa vill ha jätte långa, grova och diverse andra påslag men för mig...ha jag upptäckt att just över medel är den bästa. Inte för tjock men inte för smal, inte för lång inte för kort. 

För liten då äre som sagt.....EKO.....för stor då känns de som man föder barn igen. för lång..ja men den ska vän inte komma upp UR käften ??? Å för kort....ÄR DU INNE ÄN!!!!  =) 
Så den där mellan storleken är inte dum. MEN.....säger åter igen att kan han inte hantera sitt redskap kvittar också storleken och de få männen på BC verkligen veta...jag hymna inte med mina ord =) 


Sedan kom en sak, när man säger nej till en för man känner...nä...du är inte min smak. Så kommer en miljon kommentarer ....

"Vi kan väl testa, bara en gång"
"Du behöver inte titta på mig"
"Kan ha en påse på huvudet"
"Jag blir snyggare efter några gånger"
"Du få ha ögonbindel på dig"

Kan nog komma med några fler meningar som jag fått höra men...*garv*....måste personen ha på sig en påse på skallen för man ska kunna ha sex då känns de INTE som det är något hänga i julgranen så att säga ..hahahahaha....
Man få va hur jävla duktig man vill, men finns inte attraktionen där så....nej tack! =) 
Att smiska, piska, bita, rivas.....det är en extra krydda i sexet så det är något jag verkligen gilla. Det är det där lilla extra som kan få de på högre höjder men då ha vi dom där jävlarna som ska smacka en om och om och om igen och tror man tycker det är skönt när man är röd över hela kroppen. 

Jag förstår kvinnan på bilden för satan när nån driver det för långt då kommer min Domina fram, jag blir pisst. Jag skrämde slaget ur en man en gång så han kuta ut ur lägenheten..NÄCK.....jag tog fram min "häst" piska och vippa till han en gång på låret...hörde aldrig av han mer ..hahahahaha =) 
Måtta måste de juh faan va på saker =) 

Jag är som sagt Domina och jag ....ha haft kul med ett antal män som vill leva ut. Handla inte alltid om sex...handlar om makt, vissa män vill vara slavar, vissa män vill bli tuktade, förnedrade. Jag ha hjälpt par att utforska sin sexualitet, jag lärt kvinnor hur man är dominant så dom kan tillfredsställa sin man på andra sätt. Men ha även lärt män saker för att hjälpa sin kvinna tända mer....så vi också får det vi vill ha. Sex ska va åt båda hållen, man måste både kunna ge och ta....

Där kommer fetish in, alla ha något i sexväg man bara älska. Det kan va något man gjort och älskar bara så mycket eller kanske något som man är så nyfiken på, det tänder en men man ha aldrig vågat. 
Vissa vet inte om att dom ha en fetish, vissa vet vad det är men våga inte säga det. Det kan verkligen vara vad som helst, men kan säga än vad du säger till mig som du tänder på kan du inte överaska mig...jag hört allt.....
Jag dömer aldrig nån, för vad dom just älska. En fetish är inget du kan ändra....de finns med sedan man är liten. Det är inget bara som poppar upp, de finns där....bara att vissa ha inte helt tagit reda på vad det faktiskt är som verkligen verkligen tänder dom så fruktansvärt mycket. 

Ja mena, jag ha vart med om de mesta....har inte utforskat allt själv för många saker tänder inte mig alls. Men är det något som tänder dig...skäms inte för det....
Det är en drift....en längtar...åtrå....de är något som bara känns så underbart för dig och tro mig det finns fler som du. Du är inte udda, det är inte konstigt.... 


Jag är ofta med och filmar, fotograferar och gör research för mina noveller som jag skriver.....
Så jag lova dig....än vad det är...jag sett det. Blir så ledsen när jag se unga människor är rädd att tala om vad dom faktiskt gilla, dom skäms för det. Så jävla fel mänskligheten blivit när vi ska skämmas för den vi är =/ 
Jag älska se en man, kvinna, par, singlar...utforska och våga stå för vad dom gilla....
Några av mina senaste utforskningar inom fetish ha vart minst sagt rolig att följa med, några av dom saker jag fått upptäcka är....(kan va stavfel på fetisherna)

"Plyschofili"
"Wam"
"Salirophilia"
"Furry"
"Dendrophilia"


Vist det är inget jag tänder på men det är sjukt kul att va med, att utforska, att se hur dom njuter av det. Bara för jag inte gilla det innebär det väl inte att det är fel eller ????
"Kasta inte sten i glashus!" Din fetish kanske är värre i andras öron =) 

Jag är öppen med min sexualitet, tycker det är inget fel alls att prata om sex eller vad man gillar. Det är helt naturligt, om sex kunde sluta va sån jävla tabu....att folk kunde börja prata om det kanske man skulle ha mindre skilsmässor och otroheten....

Jag ha inga problem att va tre....fyra.....eller fler när man ha sex, olika ställen, leksaker...fasiken sex ska utforskas och upptäckas inte gömmas i en garderob. Det är 2020 nu..kanske dags att börja kunna prata om det hela istället för de hela tiden ska stämplas som....snuskigt, äckligt, jobbigt.....
Utan sex dör jag...mitt sexliv är JÄVLIGT bra..de är mitt kärleksliv som är ett rent hellvette =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar