Mat och Bak

Mat och Bak

lördag 18 juli 2020

Gifte mig idag....


.....ja du hörde rätt jag gifte mig idag tydligen =) I alla fall om man fråga min son, jag hittade några av mina gamla ringar så börja vi prata om förlovning, giftermål, dejta och allt sånt men Leo tyckte jag behövde inte dejta...jag hade juh honom. Så han bestämde sig för att mamma och Leo skulle gifta sig....kan säga jag hade som inget att säga till om =D Så nu är vi gifta tydligen så mamma behöver inte dejta eller hitta nån man alls..hahahaha....um...jag va inte så sugen att ta upp att de känns liiiite som incest  =P


Vi må va söta tillsammans men de känns som jag fortsätter nog dejta ska du se, få väl va otrogen då =) 


Pyssel pyssel, idag ha jag testat målat snögubben ett varv, ska vi se hur det går att stänga locket sedan. Ha man otur kommer detta gå käpprätt åt h-vete meeeeeen de kanske går bra också om jag nu *peppar, peppar* ha lite tur. De sägs att ha man otur i kärlek ska man ha tur i spel...kan de funka på pyssel också ?  =) 


Woop woop, 20 rör påbörjat målningen....det är en bra början =) Kom på jag måste köpa lite mer grön färg så de räcker och så behöver jag brun och så måste jag finna glitter !?!!? Vart i Övik kan man finna glitter nu ??  =/ 


Bygge, vad kan detta bli montro ?  =P Ska på med svart och silver.....mmmm.....kan du gissa ? =P 



Vi gjorde lite mys idag, trist å tråkigt väder ute så vi ha tänt en massa ljus....sitter och spelar, pratar å sjunger. Diskuterar julklappar och jag ha en önskelista från min son som är en mil lång...hoppas tomten ha en vääääälldigt stor släde för detta år kan bli tungt =D Tyckte att du vet du kan inte få allt....du få allt pricka för dom du tycker är viktigast. Tji fick jag då han prickade för hela listan....*yber suck*.....


Min Thrall va jag sakna att han inte är med i storyn på samma sätt =( Å den där Sylvanas ska skjutas....faan, kärring....extrem kärring med värsta PMS anfallet som någonsin finns. Thrall å Vol'jin är mina favoriter på hord sidan, å ingen av dom är precis närvarande nu....crap....


När man sitter i köket med främmande, sitter å pratar....dricker kaffe (te), skrattar och bara må gött så hör man.....*krunsh krunsh krunsh*......skriker från köket.... 
- Leo du käkar väl inte något nu, du vet jag ska börja med maten snart?!?!?!? 
- Nej mamma, jag äter inget.....
Så går det ett tag och man hör *krunsh, krunsh krunsh* åter igen......
Går till tv rummet bara för att upptäcka sonen ha tryckt i sig hela ostkroks skålen OCH chips skålen ?!?!?! Näääää...jag äter inget.....*suck*....
Tro det blir en SEN middag idag, men de passa bra då ska han få testa en pasta gratäng med lite olika korvar, massa ost, champinjoner å lök. Ha han inge val än att äta om han vill gå ut igen ...i helgen..hahahah.....

Kram på er alla och en trevlig helg  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar