Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 28 juli 2020

Ditt äckliga kräk!

Känner hur jag kokar över av ilska, hur kan vissa män bete sig som äckliga jävla idioter?!?! Vad ge dom rätt att kalla mig varenda skit ord i denna värld och tro att det ska va ok ? I tre dar nu....ha jag fått över 156 samtal...HEMLIGA samtal från två män, som ringer och skriker en massa fula ord som hora å slampa å faan allt. 

Börja med att en från Happypankake skrev till mig, han va skittrevlig från början och ha snackat ett bra tag så han undra om han fick ringa. Jag tyckte att nä men jag kan ringa dig, då kan jag göra mitt nummer hemligt så det inte syns. 
Redan från början kände jag att faan....de här känns inte rätt, han va aggressiv och riktigt äcklig. Jag är van att hantera äckliga män så jag klarar av det mesta. Jag fräser bara ifrån och så bruka de lugna sig lite men INTE här....han börja verkligen tycka att man va en hora, en fitta, jag skulle tuktas, veta hut, skulle veta min plats en kvinna är bara ett äckligt stycke kött som man skulle våldta för alla kvinnor förtjänade det. 
Jag va så arg jag lade på, jag blocka hans mobil, blockade han på happy  men sedan började det.....

På något sätt vart inte mitt samtal hemligt (bruka alltid bli det) så han såg mitt nummer....nu ringer han från hemligt nummer om å om å om igen, jag svarar nästan aldrig men nån gång ha jag gjort det bara för att be han dra käpprätt åt hellvette....
Sista meddelande jag fick innan jag blockade han helt löd....


Du trodde de va över där....ICKE.....då börja jäveln att å något sätt få igenom sms, än fast jag blockat hans nummer kom det ÄNDÅ igenom.....


Idiot....va faan är det för fel på män ?!?!?! 
Detta är liksom inte första gången något sådant händer men jag ha lärt mig en sak....SPARA alla meddelanden som skickas, polisen ha bra användning för det kan jag lova!!

Detta är tyvärr inte de enda, ena av mina stalkers som ha vart med i 8-9 år nu....ha börjat göra sig hörd. Även han ringer med hemligt nummer och han om någon skrämmer mig...han bor i Övik =(
Vad är det med män att inte fatta, ett NEJ ÄR ETT NEJ....ska de va så svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar