Mat och Bak

Mat och Bak

lördag 1 augusti 2020

Vill ha/ska bygga.....

När man sitter och surfar runt på nätet efter pyssel, saker man skulle kunna göra, bygga, måla, klippa..ja vad som. Bara det inte är för stort, måste finnas plats om man ska ha de själv och ska man ge bort det kanske det är bra att DOM får plats med den. Ska man skicka ja då bör den inte väga några ton så man är lite kräsen när de gäller pyssel...

Men så ser man den, som en skänk i från ovan. Tankarna går direkt i...."vart kan jag ställa denna?!?!" 


Kommer fasiken inte att ge bort den, den är min...bara min, känner mig så där ego och jag vet exakt hur jag ska kunna tillverka den men frågan är om man kan få in den i lägenheten. Vad kan man offra, kan man flytta om...tankarna går fort som tusan. Se formen,vilken härlig skön fåtölj, soffa, stol, bänk...vad du nu vill kalla den men det är inte DET jag ser, jag ser ett HELT annat användningsområde.......


MOHAHAHHAAHHA, åh jaaaaa...jag vet jag är snuskig men JAG VILL HA DEN!!!! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar