Mat och Bak

Mat och Bak

söndag 2 augusti 2020

I'm gonna voodoo you'r ass...

Ni som känner mig vet att jag är i grunden en jävligt snäll person, nån som vill alla gott...man försöker stryka medhårs istället för mothårs. Men ibland...äre nån som trycker på den där bitch knappen och man känner hur man kokar. Man ska inte slå, man ska inte hota men guuuuuud om jag kunde voodoo skulle jag sätta så många nålar i dig din djävul du skulle inte kunna pissa utan att de skulle göra ont...grrrr.....


Jag hyser stor respekt för voodoo...de är något jag tror på. Vet många rynkar på näsan å säger "äh...sånt trams" ja men ok, du behöver inte tro på de men JAG gör det. Å när man tror på en sån sak kan jag lova det är inget man helt vill...leka med. Vet de finns god sida med voodoo och en ond sida, men det är som med allt annat...beror på vad du ska använda den till. Dock ha jag lärt mig att bjud inte in allt för mycket i ditt liv, de kan bli kaos på så många nivåer. Att slåss med något du ser är lätt, men försök att slåss mot något som inte syns och försök förklara dig själv utan att låta helt vrickad. Dom fina männen med dom vita fina rockarna kommer rätt fort, krama mig själv tröjan =P 


Oh that voodoo that you do :P 

Nä men skämt å sido, oftast när jag få den här känslan att man vill voodoo someones ass så äre vuxna det handla om men nu äre barn. 

Som jag sagt förut, alla barn ute i vår park är inte snäll....de är faan inte dom vuxna jag är rädd för de är dom där skitungarna som jag kommer vrida nacken av nån dag. När man försöker prata med dom vuxna men dom är faan dummare än ungen så känner man de mjaaaa...nu vet jag vart den ungen fått de ifrån =/ 

Så idag fick jag ge en pappa en liten pungspark....en av ungarna använde fula ord, kallade alltså barnen fitta, hora, slyna å en massa mer. Så sa Leo att "men mamma, så där få man väl inte säga?" Nä Leo man får inte det, att kalla nån sådana ord är ful. Men har inte föräldrarna så mycket till hjärna så kan man inte förvänta sig så mycket från ungarna heller =) ÅÅÅÅÅ så stod pappan precis bredvid så han hörde exakt va jag sa. MEN GUUUUD så arg han blev och drog in ungen sin till lägenheten. Ja kände att nä men oj då, sved sanningen ??? =) 


Behöver inte in voodoo docka jag kan psyka dom vuxna om jag bara vill =) Men den där voodoo dockan vore bra på barnen, när dom inte lyssna och man kan inte hugga tag i dom för man bli faan stämd om man säger fel ord....MEN EN NÅL I ARSLET kan jag faan ge dom! 
Jag vet seriöst inte vem man ska prata med, dom vuxna lyssna inte utan börja hota en. Orosanmälan är gjord från andra fick jag höra med dom bry sig inte. För deras barn är PERFEKTA....jojo....

Vet flera börja flytta härifrån nu men SJÄLVFALLET flyttar dom där bra å bihangen är kvar, så jävla typiskt...en av Leos kompisar ska flytta =( 

Å en annan kompis får han inte va med, på grund AV PAPPAN...inte Leos pappa Pelle utan Leos kompis pappa. Han ha något emot Leo...jag mena något extremt emot Leo. Han få inte va i närheten då svär han å säger åt Leo att gå hem ?!??!? De är en park man få faan va vart man vill....
Så prata jag med pappan så säger han bara " BIIIP får inte va med Leo, jag vill inte dom ska umgås så jävla enkelt är det" Så jag ber om en förklaring men han säger inte varför, så jävla tråkigt för Leo gillade verkligen han =( 
Vuxna kan verkligen va arslen =( 


Så idag när Leo kom in gråtandes...igen...för dom större barnen är IDIOTER så blev det inomhus lek istället....
Jag är så less att det alltid ska va någe, vuxna som beter sig som idioter eller så äre barn som härmar sina föräldrar....yay.....

Å då man ha en sån fin kille som är lite extra känslig....de.....gud, mamma hjärtat brister =( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar