Mat och Bak

Mat och Bak

söndag 16 augusti 2020

Note to self...

 Ja alltså, jag är duktig på många saker men jag bör faan få en medalj för denna sak....

Köpte svart spray färg så jag kan måla vinter sakerna som ska stå ute i vinter, så jag går och ska spraya...börja och allt går bra. De täcker fint å så när jag tömt behållaren (räckte inte till allt) så känner jag att....faan....jag är kladdig överallt. Vad jag inte märkt va att när jag gått runt runt runt för att spray måla den stora saken ha jag rört upp dam som ha färg i sig (trångt utrymme) och då jag måste sträcka mig in för att måla insidan på den stora saken så blir inte saken bättre. 

Armen går bra att få in men GÄDDHÄNGET ville som inte helt va med på det så jag blev målad mer eller mindre överallt...bilden så är det bara armen, gäddhänget men jag hade i ansiktet, på bröstet, i håret, fingrarna...ja..händerna, sockarna, tröjan men de värsta av allt....å här...det är nu...jag ska ha en medalj. Jag hade ett svagt HANDAVTRYCK på min RUMPA !??!?!? 

Jag hade juh faan byxor, hur kan jag då få en svart hand på min skinka och min hand går inte ens att böja den vägen ??!?!?!?!....Jag lova...jag ha spöken, å dom är PERVERSA!!!!..hahahahaha...

Gatt ta bild på rumpan för att se hand avtrycket och det va verkligen en hand....blir lite....förvirrad hur men...jaja, borta nu efter duschen. Kände jag bör kanske INTE lägga ut en bild på min rumpa här men..hahahah....fick bort det mesta, men inte allt. Sedan att man vart röd som en tomat av gnuggande va en helt annan sak =) 

Måste spray måla en gång till men den gången kommer jag.....ha på mig en helkropps kondom kan jag lova =) 

Mycket pyssel ha det blivit idag och jag fortsätter pyssla till inatt, bilder kanske kommer ut imorron =) 

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar