Mat och Bak

Mat och Bak

lördag 8 augusti 2020

Vad jag önskar mig....

 ...jaja...jag vet...jag blir äldre!! Tydligen kan man inte stoppa tiden på åldrandet, jag ha försökt å jag hävdar fortfarande jag är 27 och kommer va det till dagen jag dör =) ÄN om så fina vänner försöker övertala mig om annat....

 "hur känns det att va halvvägs till döden?"

...vissa vänner förtjänar en fin spark i arslet..hahahaha....vänta du bara du är faaaan inte långt efter mig =P  Jag åldras med stil i alla fall ;) 

Om bara 12 dar fyller man 40 å de känns väl lite så där, splittrade känslor...men det är bara att ta tjuren vid hornen och ta 40 års dagen med stolthet, hålla huvudet högt och säga åt livet att "bring it".....redan vart med om ett hellvette kan inte bli värre än vad det vart....hahhaah....

Fått frågan vad man önska sig....jag är väl faan bland den lättaste personen att köpa något till då jag är en bak tant å älska aaaaallt i bakväg. Mena...former, slickepottar...faan allt som ha med bakning att göra, jag kan aaaaaldrig få för mycket av det  =) 

MEN....jag ha sagt det att.....vill nån ge mig något så ge mig pengar till en ny resårmadrass, jag ha en på IKEA som jag kollat på som jag vill ha. Madrassen jag har är runt 17 år gammal och så dålig jag bara väntar på att den ska knäckas!! Räkna på att de skulle gå på runt 2000kr då jag måste betala för frakt...

ELLER pengar till en mobiltelefon, jag köper inte en via facebook då jag sett vilka hellvetten många får av det utan jag kollat på några via Swappie som jag ha vänner som köpt genom och vart riktigt nöjd. Å där kolla jag på två olika som går mellan 1500-2000kr. 

Det är liksom två saker jag behöver byta och ha behövt byta i några år nu....så är det någon som känner dom ska ge mig något så ge mig pengar till nån av dom  =) 

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar