Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 11 augusti 2020

Kidnappad...

Vi vart kidnappade idag =) Va riktigt skönt att få komma ut, få se lite annat, leka i en park och bara prata en massa skit om folk. Men nog känns det att de börja bli kyligare ute, mena.....det är sol så man tänker att ja men då tar jag linne och shorts. I solen är det jätte skönt men när det är skugga eller blåser känns det mer som att det va ISBITAR som flög i luften. So...."not to self" ta med tröja/kofta/jacka eller dyligt =) Vi hamnade i Hörnett, himla mysig lekpark där....



Att hoppa av i luften är himla roligt, när man blir äldre känner man bara alla ben går av =) 



Slide gungan, alltid kul speciellt på slutet då man flyger som en vante om man inte håller i sig =) 


Well....vissa saker va till för om man skulle träna, men Leo tyckte dom kan man använda som leksaker istället. Allt kan va en leksak om du är tillräckligt modig ;) 



Hinderbanan va också himla kul än fast herrn FUSKADE lite...hahahaha....både jag å Thess skrek att DU FUSKAR.....så hör man...ÄH, jag lat! ..hahahaahah...skit unge....




Detta spindelnät va uppskattat, där kunde man göra precis vad som helst.....



Minerna denna mannen kan göra...hahahaa....


Nya Spindelmannen ??? =) 






Jag trodde han skulle kuta till denna direkt men han ville hellre gunga...som  han inte kan gunga nog här utanför lägenheten....mena sånna här roliga saker finns inte överallt =) 




Lite kul också...för bara ett tag inne i parken så säger Leo "jag vill hem".....skitunge...haahaha...
Antar det va för han hade som ingen att leka med å då vare inte lika kul längre, men vi stannade lite extra. Men då när vi kom hem efter vi vart på loppis och dollarstore så står han å skryter för vännerna att han vart på en JÄTTE ROLIG lekpark, att det va så fräna saker där, man skulle klättra och åka på ett rep och en massa annat. Han verkligen SKRÖÖÖÖÖT att vi va där men de va han som ville hem =) 

Så jag tro han gillade stället, bara att de är tråkigt att leka själv =) 

Jag tycker det va en himla fin park att leka i, kändes nytt...fräscht...å bra tänkt att det är blandade åldrar som kan leka där och träna. Så tusen tack Thess för du kidnappade oss idag =) 
Gör vi mycket gärna om ❤
Få testa en ny lekpark nästa gång ? =)

Å vi hittade lite saker på både loppis och Dollar, pyssel saker för min del så nu ha man mera material =) Som om jag skulle ha lite...hahhaha.....

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar