Mat och Bak

Mat och Bak

torsdag 20 augusti 2020

Kiwi 40 år...

Skulle man våga tro det? Att man är 40 bast.....
Känner mig inte som 40, ser inte ut som 40, agerar inte som man är 40....då kan man väl inte va 40 ? ;) Om jag säger det tillräckligt många gånger kanske det går in...hahahahaha...


Vet att åldern är bara en siffra man ska inge göra den större än vad den är men självfallet börja man tänka....fundera...på saker man inte tänkte på förut....
Det finns alltid en mall, vart man BÖR va när man är så och så gammal....inte hade jag väl då trott att jag skulle va här där jag är idag på både gott och ont =) 


Men jag är även tacksam, då jag ser dom framstegen jag gjort under 4 år...allt som hänt, allt jag kämpat med, allt man gått igenom. Kan säga jag är glad jag idag lever att jag ha så bra vänner som jag ha, att jag ha min underbara son. Då jag va så nära att ta mitt eget liv, skulle man aldrig fått se allt detta. 
Jag kommer mig framåt och blir starkare för varje dag, jag är faan STOLT!!! över mig själv ❤ Jag gav inte vika än fast man va så nära, så nu hoppas vi på många år till att bara fortsätta klättra uppåt =) 



Haft en riktigt bra dag idag, den är inte över än men jag gråter då inte över den dag som vart =) Blivit firad med massa samtal, sms, messenger, facebook, brev och så ute på stan =P 


Fick sådana fina blommor idag, tack älskling ❤

Jag älskar kort...bara älska dom, jul som födelsedagar så jag ha två som vet om det..eller ja tre =) Mamma och pappa skickar alltid ett kort varje år plus i år fick jag ett av min son och Pelle .....känner mig som en lien prinsessa idag =) 


Tro det är någon som känner mig =P Perfekt födelsedagspresent....Taaaaack Thess ❤


Hann med några loppisar så jag fann lite saker, perfekta saker för mina pyssel....


Självfallet en julbok mena...hallå.....fyller jag år ska jag ha något med jul =D Hitta några andra saker också men allt får inte visas här =P

Tusen tack Thess för du stod ut med mig hela dagen idag och hoppas jag inte körde helt slut på dig ;) Ett ställe jag tro vi måste åter till är Start Punkten, jag hitta massa kul där....även saker som inte gick att köpa..hahahaha.....


Firar min födelsedag men min favvis mat och så till efterrätt tårta som sonen och Pelle kom med..nom nom nom...kommer rulla fram, tur det är nära till sängen ikväll =) 


Inte se jag ut som 40 bast !??!? 
Fick idag höra jag ljög om min ålder, jag kunde absolut inte va 40...ujuj...kan man få bättre komplimang ? =) Ska man skylla på bra gener ?? ;) 


Så jag passar på att säga TACK till alla som firat mig än fast dagen är ej över än, jag uppskattar alla Grattis kan jag säga =) Så blir det lite firande nästa helg, massa tårta, pizza, tv spel å några cider lär slinka ned =) 

Puss på er all ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar