Mat och Bak

Mat och Bak

måndag 29 februari 2016

Mat vecka ?!?!


Sitter å funderar på olika matveckor man haft, känns som jag ha ätit så mycket men jag ha ändå inte ens börja snusat på toppen av vad som faktiskt gå att äta. Ibland känner jag för veckor som den vi hade förra veckan "hamburge veckan". Man kan få ned priset på veckan och ibland är det kul att testa olika saker men ändå av samma sak.....om ni fatta vad jag mena. Vi ha haft ett antal veckor nu med olika temas....

* Hamburge vecka
* Kyckling vecka
* Pasta vecka
* Korv vecka
* Potatis vecka
* Mack vecka
* Julskinks vecka
* Kött vecka

Har några jag fundera på om jag skulle testa ha som vecka....

* Sallads vecka
* Färs vecka
* Burk vecka
* Paj vecka
* Grillat Vecka

... men försöker hitta några fler veckor man skulle kunna testa sig på......fisk och vego vecka kan ni glömma =) Har juh denna vecka klar fram till fredag men sedan är det tomt på kalendern så måste hitta på någe, ägg vecka kanske men då kommer vi alla tre gasa ihjäl varandra är jag rädd för =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar