Mat och Bak

Mat och Bak

torsdag 18 februari 2016

Damm....jävular ?!?!


En förbannelse vilar på vårt golv, aldrig ha jag behövs dammsuga så ofta som jag behöver i denna lägenhet. Hur är det möjligt att en katt, ett barn och två vuxna kan dra in så mycket skit, dam å andra konstigheter att man ska fylla dammsugar påse efter dammsugar påse......

Efter noga övervägande kan jag nu säga det vilar en förbannelse på golvet, jag dammsög igår och idag vare stora dammtussar som flög omkring och en massa skit på golvet så när man går känns det som man går på en grus gång.......för att vara perfektionist är detta ett rent hellvette på jorden!!!

Känns så bra man ha dammsugit och snyggat till överallt men så fort jag vänder ryggen till så händer något, är det kanske han/hon som Leo pratar med nu och då å skäller ut ? =)

Jag ha hört talas om dammråttor men damm.....jävular....finns dom också?? Om dom finns tycker jag dom kan fara till grannen och störa han istället =) Att gå från att dammsuga en gång per vecka till varje dag suger hårig ba***....uäääääääk......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar