Mat och Bak

Mat och Bak

söndag 20 september 2020

Nu får de va bra....

....vet inte vad jag ha gjort mot universumet då det verka va lite emot mig just nu. Den senaste veckan ha vart ett ren hellvette från början till slut, så igår föll jag ihop. Läkaren gav mig stränga order att nu jävlar sitter du stilla, gör inget, måste lugna ned dig, sluta tänka ( för det är juh så jävla lätt när man ha min hjärna ?!?!? ) du gör inget, se tv, sitt, enda gången du rör dig är för att gå på toa och hämta mat...PUNKT!!!! När doktorn är verkligen bestämd på rösten och man hör han blir arg...ja...då lyssnar jag....glad jag inte såg han hade man väl vart vett skrämd! 

Igår va mitt eget fel jag föll ihop å tacka gode gud Leo va inte inne, han va ute å lekte på gården så han såg nog inget vad jag vet. Han ha i alla fall inte sagt något så...jag få...hoppas det i alla fall....

Men igår...mena först allt som hänt från söndag förra veckan till nu fredag, fredag vart nog droppen för där rasade min värd ihop och jag bara satt och skaka hela natten och ha ingen aning hur jag ska lösa detta =( 

Fick sova typ en timme men vakna av 39 graders feber å huvudvärk, men så smart som man är så trotsade jag detta och börja skura badrummet från golv till tak....det är så jag tar itu med min nedstämdhet, jag städar, verkligen skrubbar allt jag kan men också stå i duschen länge. Det är liksom dom sätten som bruka kunna få ned mig lite men nu gick det för långt. 

Att stå och skrubba, badrummet...klättra på stegen upp och ned i 4 timmar de tog stopp å jag kände hur illa jag börja må, saker börja bara snurra å så rasa jag ihop. Hjälpte inte min huvudvärk ska gudarna veta så jag ha känslan jag slog nog i skallen när jag föll ihop helt enkelt....å så vare bråk ute på lekplatsen igen så jag fick gå ut om å om igen å så kom dom in om å om igen....
När man ha dagar...som är så här, vill man väldigt gärna INTE gå ut och INTE ha in nån =/ 

( ....jag fick juh ett himla rent badrum i alla fall ....)

Men ringde psyk och fick även prata med läkaren där och dom tyckte det att nu...nu måste jag sitta för kroppen orka. Kramperna jag ha, skakningarna i kroppen, febern som är hög är kroppens sätt att säga nu får det va nog....så min medicinen jag skulle börja med kommer skjutas upp tills jag blir mer jämn och febern försvinner. Dom våga inte sätta in nån medicin så min kropp nu är så ur balans de är för riskabelt speciellt då den medicinen jag ska på är rätt jäkla tung!

Så idag blir det mer eller mindre...inget....
Svara lite mail, pyssla (limma, klippa, klistra) å göra mat till mig och Leo men annars gör jag inget alls idag. Ska dock slänga in mig i en lååång dusch å hoppas de ska kännas lite bättre efteråt....
Leo ha en liten nere dag också då ingen på lekplatsen vill leka med honom så vi kör lite inne istället, men de är hjärt skärande när ens barn kommer in gråtandes å säger "ingen vill vara med mig".....man dör lite inombords å själv vet jag att jag kan inte leka med han nu när jag ska ta det lugnt så få hoppas han vill bygga lite med mig istället ❤


Å btw, på fredag kväll när jag mådde som sämst får jag ett IDIOT mess från en så kallad släkting som hade en massa skit att spy ur sig. Kan säga så här mycket, gilla man inte vad jag skriver i bloggen eller på facebook så...

TA BORT MIG DÅ SOM VÄN!!!!

 Jag gråter inte över det kan jag lova, men kom faan inte å skicka meddelanden till mig som är så jävla låga att de, faan...skäms på dig kärring jävel!!! Finns en anledning varför du är på block nu å jag ha inget att säga dig, ha man inget snällt att säga en person ska man faan inte öppna käften. 

MAN SLÅR PÅ DEN SOM REDAN LIGGER!!

Stig ned från din jävla höga häst å kom in i verkligheten ett tag, skämmes tamme faan! Vad den här kvinnan hade att påpeka va att jag skulle inte skriva om att jag ha social bidrag, att man mer eller mindre skulle skämmas för det å växa upp ???? Är du helt jävla seriös....tro du på fullaste allvar att man tycker det är KUL att ha socialbidrag, tro du verkligen att det är det man vill...de man söker. Mitt stora mål i livet va att ha social bidrag å må psykiskt dålig..jo..men precis...de är mitt mål i livet. Du må va släkt med mig men gudarna ska veta att för mig är du DÖD nu...vill aldrig mer i mitt liv höra av dig!!!
Skäms faan att va släkt med dig de ska gudarna veta, hur man kan beta sig som du å du kunde inte skriva det på facebook så alla kunde SE vad du skrev, tyckte å tänkte..nääää, du gatt skicka det som meddelande till mig, där visa du bara hur jävla lågt du kan sjunka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar