Mat och Bak

Mat och Bak

söndag 1 oktober 2017

Julpyssel dags....


.... pyssla för mig är viktigt, det är roligt, då håller min hjärna sysselsatt med något annat än att bara tänka. Så nu ha jag kommit på några julpyssel som ska bli kul att fixa till, vissa ska jag själv ha men vissa ska bli julklappar =)

Ha en sida jag bruka kolla på som heter Pinterest där får jag en massa ideer om vad man skulle kunna göra, dock så skulle jag faan behöva ett helt hus om jag skulle kunna få göra allt jag vill göra =) Ja men ja mena de är såååå mycke kul man kan bygga å måla och fixa till och sätta sin egen lilla prägel på =)

Jag ha hellre en massa hemmagjorda saker som sprider kärlek i huset än att ha en massa maskingjorda saker som flera miljoner andra människor också ha. Inge unikt, ingen kärlek ingen känsla liksom....
Så nu ha jag då i alla fall några saker att fixa med, men de kommer nog bli mer också sedan :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar