Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 3 oktober 2017

Sjuk men pysslar ändå....

... ha både feber och en hals som säger den svalt ett rivjärn, ja i alla fall känns de som de. Men samtidigt som man ligger sjuk i soffan får jag spader av att inget göra, så jag tänkte " vad kan jag göra men ändå sitta stilla då varje gång man reser på sig snurrar världen lite extra fort" och då kom jag på att ja men varför inte börja måla alla saker. Jag ha mer än en sak som måste grundas innan jag fortsätter med dom, å måla då gör man inte allt för mycket krävande så.....fram med duken, fram med färgen och måla måla måla...


....detta är väl hälften av de jag målat vitt, kan inte visa allt då vissa av dom är julklappar men detta kan ni få se ;) Sen, vad tusan ska jag göra av det ?!?! Ja de ä frågan som bara jag vet svaret på  =)

Måla, vila, käka, vila, dricka, vila åååå så börja vi om igen, så går min dag idag men det är skönt att få något gjort. Jag ha många saker att göra så jag måste börja i nån ända plus att jag hitta bara fler saker som se kul ut att göra =)

Men nu, spela lite Dakota och sedan lägga sig i soffan och vila....min hjärna sprängs i tusen små bitar....hata barn förkylningar!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar