Mat och Bak

Mat och Bak

fredag 20 oktober 2017

Leos Adventskalender...


Som varje år nu ha vi gjort en adventskalender till Leo där han får saker istället för godis, även i år blir den av. Jag ha 14 saker så ha Pelle 14 saker till lill skrutten, de är rätt roligt att jaga 14 saker. Få inte va för dyra men de ska även va något han ska faktiskt gilla, som int gå sönder bara av att du kolla på de eller att han inte förstår va de är och bara kastar det åt sidan.

Wish ha verkligen vart en bra sida där jag hittat lite saker men även varuhus1.se, BR leksaker och Leklust men så ha jag även gjort någon egen =) Här är några av hans saker till adventskalendern ....









Vissa saker ä som vanligt, vi se hur länge dom håller...hahahah....
Har även börjat få hem nån julklapp till han så de börjas kännas som man kommer allt närmre jul nu. Många av mina pyssel är också klara så jag måste fasiken gnugga mina små grå nu för jag måste ha någe å göra annars blir jag nuts. Thess föreslog man kanske skulle börja virka...hmm...istället för pyssel junta så ha man sy junta !??! Ja, varför inte....finns så många små söta saker man kan virka så why not liksom. Då kommer direkt frågan till mig....Kiwi....kommer du ha ro att sitta stilla så länge å hålla på med just virkningen eller kommer de va en minut virkning, tv, mobilen...å kolla en ekorre......va faan gjorde jag nu då!?!?!? Ja just de, virka =) Å så gör man så timme efter timme, om nu så är fallet kan jag lova jag kommer inte få många maskor klara innan dagen är slut =)

Få trösta mig med att julbakningen kommer igång nu snart i alla fall, då ha jag något att göra men jag ska nog hinna med lite mera pyssel innan jul ändå....ska fylla lägenheten å då lägenheten är full fyller jag vännernas lägenheter =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar