Mat och Bak

Mat och Bak

onsdag 18 oktober 2017

400 kilo lättare ??

Vakna idag och första dagen på måååååånga månader jag bara ler och mår så himla bra, glad, lättad, känner mig sprallig och som man levt i en dimma men nu är man ute från den. Varför? undra du då....
Jo för igår, kände jag att nu ta jag bort 4 vänner helt ur mitt liv som inte känns som vänner längre. Då dom gillat att prata en massa skit bakom min rygg och tro inte jag ska få veta på de, är dom helt bombad ?!?! Nä, nu äre slut...jag tog bort 400 kilo från min rygg (plus eller minus några kilo då inte vet va dom väger =) och så blocka jag dom helt. Jag tänker inte förklara, de finns ett talesätt...

" hä lönns int förklar för nån som int begrip"

...å de stämmer in helt. Dom vet vad dom gjort så jag tänker inte ödsla en massa tid och diskutera med dom då jag vet bara lögner kommer komma ut. Dom få leva i sin lilla bubbla och tro vad dom vill, nu äre bra!!


Ooooo, på tal om annat.....jag "fick hem" Ghost Adventures säsong 1-14 igår...whoop whoop, så nu ha jag en massa götta att sitta och titta på. Älska verkligen allt som ha med andrar, spöken, demoner å sånt att göra. Så när jag sätter på något av sånt slag sitter jag klistrad, de är det enda jag kan se då min hjärna HELT koplar bort och jag kan fokusera på serien. Annars kan jag inte de, har oftast fokus bara nån minut sedan måste jag ha mobilen, datan, korsord, böcker eller bara bråka med hjärnan.....men på något sätt få denna serie mig att bara koppla av. Jag ta min tekopp, dra en filt över benen och bara njuter =)




.... dessa är några av dom jag bara älska att se om å om igen. Lite av en Ghost junki kan man väl säga, skräck överhuvudtaget är underbart =)

Nä, lite pyssel här hemma och sedan blir det att sjunka ned i datastolen och bara njuta lite serier =) Hoppas ni alla ha en riktigt bra onsdag vart ni än är...

Puss på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar