Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 21 augusti 2018

Jul, jul...strålande jul !??!?!

...ok, kanske inte riktigt jul än men satan så kul jag ha idag :D Först är mitt andra julhus klart, förra vart klar för två år sedan och det vart rött och vitt enligt traditionella vinterhus men nu vart det ett vitt svart med självfallet en röd dörr =) Rätt enkel men jag vart super nöjd och Leo pratar om att vi ska flytta dit för det var så fint....få väl se hur det blir med det =) 


Och så ha jag packat upp julsakerna jag fått och köpt nu igår som en födelsedags present till mig själv, har ett bord full med massa olika julprydnader och jag kommer på mig själv studsa upp och ned som ett barn på julafton medans min egen son sitter å garvar åt mig =) Men detta är såååååå jag, helt underbart. Fick även med mig mattor, dukar, gardiner...yaaaaay....happy =) 





Super nöjd med inköpen, med tanke på allt detta plus 6 par gardiner, 2 mattor och en massa dukar gick allt på 300kr. Man få vissa tomtar här inte ens för 300kr....å ingen va ens skavd, märkt....dom va jätte fina som nya =) Å hur ska jag få plats med det plus allt jag ha i källaren ? Vet inte men jag ä en jävel på att fylla lägenheten så...de ska nog gå bra ..hahahaha =)


Tände första ljuse idag också, det va länge sen sist men nu äre så pass kallt man kan unna sig lite levande ljus utan att dö på kuppen =)



Nån som är inne i spelandet, går inte att bryta hans koncentration. Han är just nu en sniper som smyger sig på alla och de va tydligen riktigt kul.....inte så konstigt med tanke på hur han gilla att smyga sig på mig och skjuta mig i arslet med nerf gunen =) Så nu när han ha parkerat sitt arsle där kan mamma parkera arslet vid soffan och börja pyssla lite på dom små granarna som jag ändrat en miljon gånger för jag blir inte nöjd =)

Jingle Bells, Jingle Bells....lalalalalala =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar