Mat och Bak

Mat och Bak

torsdag 9 augusti 2018

Julgranar på G....

Blir knäpp på mig själv å mina tankar så jag gräver ned mig lite i julpyssel så man inte ska tänka för mycket, tagit upp hela vardags rums bordet och delar av golvet. Tur jag ha en underbar son som är så försiktig med mammas saker, jag kan lämna fram saker hela dagen/hela natten utan att han rör något. Som i morse vakna han före jag men istället för att vara och peta och röra mammas saker satt han på sitt rum och lekte.....så himla tacksam för han är så snäll å go =) 


De må va hett som FAAAAAN ute och det är så fuktigt att mina fötter fastnar i plastmattan men....skam den som ger sig. Nån gång kommer vinter å snö =)  Bruka juh sägas att de sista som överger en är hoppet så här hoppas det utav bara hellvette...bara jag inte braka ned i källaren så ä jag glad :D Andra dansar regn dansen jag dansar snö dansen, tog de snäppet värre och väldans glad jag inte ha grannar under mig då hade dom fått sin takkrona i knäet =)

Sätter på lite country och börjar pyssla i soffan medans man små snegla upp på tecknat och funderar om dom som hittade på denna barn serie va hög när han gjorde den....hahaha....
Leo han ha egna papp skivor han håller på limma ihop och ska bygga något. De va för svårt att klippa i papp med saxen så fick hjälpa lite. Men jag fick tusan inte ta kort...nej nej...INTE KLART!!!! Så den bilden få väl komma sedan då =)


Ska bli kul att se hur detta kommer se ut när det är klar, just nu liknar det inte mycket men jag ha mina planer... det är kul att pyssla i alla fall och det får en att må bra =) De som inte får plats i min lägenhet får jag väl kasta upp till Pelle, bra om han ha lite jul saker också ;)


Kan lova jag ha bra mycket mer julpyssel i hela lägenheten men jag kan inte samla allt på samma ställe, jag ha en KATT som tycker vissa saker ä kul att leka med eller käka...lilla skrutt katt, så vassa saker gömmer man högt från Leo och allt som går att käka eller leka med gömmer man för katta. Den lilla trä saken jag ha på golvet som ni ser hörnet på, den ska juh bli ett hur. Ja, den försökte Myst att TRÄNGA SIG IN I...genom fönstret. Mena...de ä precis så hon får in snoken men hon bara ska in i den. Tro alla som är runt mig för mycket blir tjurigare än satan själv, ALLT GÅR!  hahaha...farligt =) Antingen göder jag upp folk eller så gör jag dom tjurig.....mja, lite kul måste man juh få ha :D

Men, ville ba säga jag lever i alla fall....va många som reagera på förra inlägget. Nog inte allt för många som förstår hur illa jag mår till och från. Men jag överlever, en dag i taget...."baby steps" ....
Jag tar det i min takt, ingen kan pressa mig till att må bättre. De kommer komma man måste bara låta mig ta min tid....blivit sjukt mycket starkare sedan allt hände så jag får mig framåt =)

Tack för att ni bryr er om mig ! <3

Åh, två bilder från mitt bullbak förra helgen =) Blir att baka mer nu i helgen men osäker på vad än ...vi få se....


Kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar