Mat och Bak

Mat och Bak

måndag 13 augusti 2018

Pyssel gumman...

...jo men de är jag det =) Här passa man på medans Leo är hos pappa att måla måla måla och verkligen ta upp varje yta som finns i hela lägenheten. Borden är fulla, golvet börja bli full med saker överallt, soffan är full =) Å för en gångs skulle bryr jag mig inte, ha inte panik över att det är saker överallt....de är något ovanligt för mig må jag medge. Kisse börja tycka det är lite jobbigt att jag ska va överallt så hon ha ingenstans att sätta tassarna. Men hon ska inte klaga då hon leker med mina saker lite nu och då.....hitta saker på ställen jag INTE ställde dom på =) Så om inte spöket Inga ha flyttat den så kan jag nog bestämt skylla på kattkräk =) 


Måla små granar, de är nästan hundra delar så de blir lite kletigt...



Fingrarna få sätta livet till för tillfället =) 



Huset börja få lite färg också, vitt hus med svarta knutar, svart tak och svarta fönster. Men en röd och svart dörr :D Jag tro de blir bra de :P



Ja å va kan nu detta bli ??  En typ av gran till =) 


Piller jobb men kul äre =) 


Tomtenisse dörr som ska in i akvariet där tomtenissen ska bo =) 


Ja det är många delar man målar nu, sedan ska dom bara dekoreras och sättas ihop. Kommer bli bra detta, måste bara komma på fler jul pyssel snart...speciellt om jag håller denna takt =) Nu dags för lite mer pyssel, lite glitter å bling bling :D

Kram på er alla! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar