Mat och Bak

Mat och Bak

onsdag 19 september 2018

Dåligt självförtroende.....

...å nä de är inge jävla gnäll inlägg vill du inte läsa behöver du inte göra det. Du vet exakt vem du är som jag syfta på!!!! Jag använder MIN blogg för att kunna få utlopp för hur jag känner och mår å tycker du inte om det så kan du lika gärna sluta läsa.....


Än hur stor...fet jag vart har jag alltid haft bra självförtroende för jag vet ...visste....tyckte att insidan borde räknas som något också. Men bara för man ha någorlunda bra självförtroende innebär de inte att man inte vill höra dom fina söta orden som får en att må bra. Varje människa behöver höra hur snygg dom är, sexig, vackert leende, fina ögon...va tusan som helst men alla behöver höra det. Kvittar om du är en fotomodell du behöver ändå höra det för än om hela världen kan tycka du är snygg är det inte säkert du gör det. Å vise versa, bara för du tycker du är så himla snygg innebär det inte att resten av världen tycker det.


Jag ha aldrig sett mig som snygg, sett men som..ok men ett fint ansikte och fina ögon. Men nu, nu tro jag botten skrapet är nådd. Det finns inte en enda fläck på mig som jag gilla, jag se mig verkligen som en äcklig, ful, fet vidrig kvinna. Inte ett kilo smink eller alla diamanter i världen kan ändra på det.....
Vilket inte går så bra ihop med min sociala fobi, jag låser verkligen in mig och drar för alla persienner som bara går. De ringer på dörren och jag står några sekunder och verkligen fundera om man ska öppna eller bara låta det ringa. Folk ringer på mobilen men får mig inte till att svara, sån jävla enkel sak bara tryck på grön lur och säg hej men....nej...de går inte....


De hjälper inte att man kan få pikar nu å då av folk som tro man inte hör eller som tro de inte gör ont.

" Men snälla hon måste juh söka hjälp"
Å va faan tro du att jag gör och gjort i flera års tid?!?!?!

"Bara att gå ned i vikt så mår du bättre"
Ja för det är juh skitlätt, går på en piss kvart va ???

"Varför går inte du ned i vikt, alla andra gör det juh som gjort OP"
JA VA FAAAN OM JAG VISSTE DE KANSKE JAG INTE VORE FET???????

Jag följer dietistens regler punkt till pricka, jag gör exakt vad dom vill jag ska göra och jag går upp medans dom som inte följer, skiter i reglerna och prickarna, hävar i sig choklad i drivor ät bara snabb mat och ALDRIG rör sig går ned ???? Hur faan kan de va rättvist, jag gör som dom vill och går upp medans andra kan skita i det och går ned....känns så jävla orättvist!!!! Prata med läkare, va tro ni jag gör och va tro ni jag gjort i flera år. Saker går inte precis på rälls jag får slåss med allt och alla för dom i huvud taget ska tro mig och vist jag kan få tid efter tid efter tid efter tid till läkare men hur ska jag få mig dit??? Betalar ni taxin ???
Jag kan inte åka buss jag ha en BUSSFOBI, jag ha en utsliten höft som jag haft sedan jag va 14-15 år så att bara gå några meter gör ont som FAAAAAN men man få inget smärtstillande för jag kan inte BEKRÄFTA jag ha ont. Och jag ha inget körkort eller bil....jag är LÅST!!! Jag tro verkligen inte många av er fatta hur jävla LÅST JAG ÄR.....

Så innan ni kommer å dömer mig ska ni veta hur jävla mycke jag kämpar för att överleva dagen, de är så mycket ni inte vet om mig....det är så mycket jag inte berättar för nån för det är min kamp att kämpa, de är ingen som kan hjälpa mig där. Å de finns mer fel på mig som gör.....jag börja ge upp!!


De enda man vill höra ibland är hur fin man är, hur duktig man är...höra något positivt men människor idag kan bara spy galla över andra för att själv må bra. Ett leende smittar, fina söta ord till nån smittar, jag försöker alltid finnas där för alla, jag försöker alltid säga fina snälla ord till alla för att dom ska känna sig glada, sträcka på ryggen och känna att faaaan....jag kanske inte är så värdelös som jag känner mig. Men jag börja ge upp att säga något snällt, varför ska jag va den som hela tiden ska lyfta alla utan att kunna få ett enda fint ord tillbaks.....

Finns mer jag skulle kunna skriva men då skulle jag hänga ut folk här och de vill jag inte, gör bara så jävla ont ibland. Besviken....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar