Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 8 mars 2016

Kiwi need some new clothes....


Än fast jag tycker jag gått igenom min garderob ett flertal gåner det senaste åren så märker jag att jag ha ändå kvar saker som säkert ä upp mot 10 år gammal som jag inte använder...för nåååån gång kanske man gör det?!?!? Börja bli less att garderoben vart full och vissa lådor ha knappt gått att stänga. Så nu förra veckan gjorde jag en riktigt bra rensning med 5 fulla kassar med kläder vart bort sollade.....
De va kläder som hade mer hål än tyg och vissa va stora som tält medans vissa va så trång som en kondom.....jag ä likskom mitt i mellan. Nu fick vi både plats i häng och i lådorna men då såg man plötsligt också va dåligt med kläder man har =(



Jag haaaaata att köpa vissa kläder. Trosor, ok jag vill inte ha string då skulle all fett å hud hänga ut på sidorna så man skulle se mer ut som en muffins som explodera. Vill inte hellre ha mormors trosor då man känner sig välldans osexig i dom. Boxer...mja.....jag ha testat några men underdelen av magen får som inget tyg på sig och på sommaren måste jag ha typ på alla delar om man inte vill att huden ska fastna på alla andra kroppsdelar (svårt att förklara) Å så ha vi två andra typer som kanske är mer vanliga....absolut....jag gilla dom men. Jag behöver en sån pass stor storlek att jag får in magen men då gör dom öppningen för stor så jag kan stoppa in två ben i ett hål.... jag ä missbildad tro jag bestämt =) Med bara 4 kvar måste jag köpa typ snarast, då man inte ha tvättmaskin själv så man kan inte bestämma när man vill tvätta så behöver man minst 10-15 stycken. 



BH...åååå vi ska inte tala om BH. Sedan jag gick ned i vikt gick allt käpprätt ned på den frånten, Jag ska ha C 95 men 85% av alla bhar jag köper, testar gör så att när jag böjjer mig framåt så ramlar brösten ut ur kupan. Eller så få jag sånna där fina påsar som hänger ut på toppen. jag få som dubbelbröst....den lösa huden sticker ut som en muffin top. Å testar jag D kupa så försvinner brösten i dom så man då fylla ut med en sockar. Så jag måste leta BH som är en stor C eller en liten D och de är lite jobbigt när man beställer ut kataloger, skulle man köpa på stan blir man ruinerad så katalog ja tack....bara 3 behåar kvar......behöver tutti kassar!!

Några ankelsockar, tights och t-shirt vore inte dumt heller =)

Mamma need some new clothes!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar