Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 15 mars 2016

Balkongen...


Vart en härlig dag ute med strålande sol så jag tog itu med altan och fönsterna. Putsa insidan och utsida men ett av fönsterna är riktigt gammal så in mellan fönstret ha det kommit en hööööög med sant så än hur mycket man putsar se det för jävligt ut =( Men jag vet i alla fall i hjärnan att jag ha putsat fönster så mitt samvete är rent :P


Leo vart nöjd att äntligen få komma ut på balkongen igen, se alla människor som gå förbi och hälsa =) Förra året fick jag hålla koll så han inte ramla ned från allt men detta år blir de hålla koll så han inte ramlar över räcket....



Bäbis fick också lite sol på sig =) Leos bäbis med blöjja, man kan sitta på bäbis, slänga upp den i luften, dänga den i bordet.......de ä en tålig bäbis de hä =)


Mysig balkong som ska få sig en makeover i år, in med golv, färg på balkongen, blommor, hönsnät....ja....vi ha lite saker som ska fixas =) ÅÅÅÅ jag vänta på mitt ris nu som ska i krukan här, hoppas bara Pelle kommer ihåg att ta med sig det. Påskris med massa fjädrar å bollar ska de bli =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar