Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 20 oktober 2020

Leos Önskelista....

 Jag och sonen ha suttit och pratat om vad han skulle önska sig i år av Tomten, jag kände jag måste bara dela delar av den önskelistan för först är han en MIL LÅNG men också så finns några fräna saker med på dom som jag kände krävde en förklarning. Har skrivit hur HAN har förklarar varför han önska sig just detta =) 



  1. Batman Action figur
  2. Sprindelmannen Action figur
  3. Ironman Action figur
  4. Blackpanter Action figur
  5. Captain America Action figur
  6. Loke Action figur
  7. MR. Potato Head
  8. Grön groda
    (här råder en liten tvetydighet om varför för när han förklarar hoppa han mellan olika filmer, olika youtube klipp och verkligheten MEN en grön groda i plast som man kan skrämma gamla tanter sedan käka upp så dom inte ser man har en grön groda som man sedan kan bajsa ut i skogen för att släppa fri........ja......jo....men precis ...haahahahaha...hrm =) 
  9. Scoobydoo filmer
  10. Playdoh
  11. Musmatta
    (pappas musli matta är sprucken så man kan skära sig på kanten å då skulle han råka blöda på den så musen sedan skulle köra i det och komma till liv !??!??!? Tankar om det ? =) 
  12. Hörlurar
  13. Lego minecraft
    (alla för då kan man flyga draken, rida på grisen (vilket fick min hjärna att fnissa) bygga stora bordar så alla zombies inte skulle få sig in men man kan bygga en mur åt dom så kan man käka dom sedan .....mena du att du ska käka zombierna sedan?!?! JAAAAA...jag sa juh det lyssna du inte mamma...hahaha....suck, tänker inte ens börja förklara :P )
  14. Utklädnings kläder
    (som spindelmannen, batman, minecraft, fortnight, supermannen och pappa....um....pappa?? Ja...klä ut mig till pappa så kommer jag pranka han =) )
  15. Pyssel låda
    ( sån man köper från olika pyssel ställen, fulla med piprensare, kulor, papper, saxar och sånt för mamma ha tydligen så tråkiga saker....säger han å knycker ALLT som är mig..humf! )
  16. Filmer
  17. Sängkläder
    (fortnight, minecraft eller någon action figur men INTE spindelmannen för det har jag redan, vill ha andra.......vill du ha Barbie kanske?? =) Vilket får min son att stirra argt på mig...fnysa.....säga nej mamma, men du kanske vill ha Barie...huh huh...skulle du gilla det va...skulle du gilla det, kanske vi ska måla Barbie på alla dina sängkläder mamma, skulle du gilla det..huh.... Han hugger om man säger fel saker kan jag lova :P )
  18. Kikare
    (så kan jag kolla efter fåglar och se när Nellie är ute, se när snöflingorna kommer.....men Leo, kan du inte se det UTAN kikare?? Näää ditt ding dong måste ha kikare =P )
  19. Duplo lego
  20. Minecraft bok
  21. Skjuta spel
    (helst med Zombie, massa vapen så kan man göra headshot och massa blod spruta. Så kan jag spela på det blå laget och hjälpa andra för jag är så bra, så aaaawsoooooome)
  22. Tuggummiautomat
  23. Giraff (um, du mena ett mjukisdjur då...NÄÄÄÄÄ...stor giraff så kan jag klättra upp, ha med mig min sniper och skjuta bovar. Mjahaaaapp, vart ska du ha den giraffen mena dom är jäääääätte höga, dom får inte plats i lägenheten ?!?! Får dom visst, dom kan krympa sig så kan han bo i mitt rum.....tyst ett tag....nä, han kan bo i DITT rum mamma för är han i mitt rum kommer han käka upp mina saker....han kan bo i ditt rum. Meeeeeen Leo vart ska jag bo?? ...i dont know...balkongen ?? ....SKITUNGE!!!) 
  24. Spel, spel SPEL å åter SPEL

    Jag ha måååånga fler saker som han önska sig också men dessa va dom vi kom på idag och som han hade......svar på =) Så nu gäller det bara för Tomten att välja vilken han tycker låter som den bästa saken att ge....jag pekar på Kikaren så kan mamma också använda den =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar