Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 27 oktober 2020

Helmysig dag....

 

Kanske inte den bästa bilden, lite mörkt för kameran men vi har det helmysigt här =) Man gör det bästa av situationen då det är skitväder ute...

Jag sitter å ser på OmarGosh som jagar spöken på diverse platser samtidigt som jag kolla igenom två underbara jultidningar som kombinera sakerna jag gilla, massa pyssel, julmat, julbakning, eventuella julklappar så här får man en massa inspiration. 

Tända ljus, en Vitamin Well och så har jag en son som är hyper för jag visade han just en sida på nätet med massa gratis små spel så han sitter å hoppar (hela han) skriker och allmänt pratar i 110 knyck så mina öron BLÖDER just men....jaja...han ha kul i alla fall =) 

Ikväll kommer två paket från jultidningarna så nu börja dom komma in, snart kommer jag höra av mig om vad folk ska swisha mig så ordna vi frakten/överlämningen =)  Men nu, bläddra å drömma mig bort till kyla och snö ❤

Kram på er =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar