Mat och Bak

Mat och Bak

söndag 17 april 2016

Tjej Kväll

Inte skrivit på nån vecka nu då det vart påsk å vi inte va hemma, sedan ha min skärm till datorn gått sönder å jag vart sjuk två veckor så allt bara hopat sig. Men nu ha jag installerat några program på Pelles dator så jag kan sitta på den och skriva lite blogg inlägg.....så vad ha nu hänt den senaste månaden?!?

Jo, innan påsk så hade vi en tjej kväll "Oppa Lia" å med tanke på vilken bra kvalitet jag ha på korten därifrån undra jag just...HUR FULL VA JAG ??? =)
Med både chips, godis, glass, vin, cider, dricka, kex, ost å så Uno så vart det en helt lyckad kväll. De va våran första kväll ihop så det va lite prov, nästa kommer bli utgång så man kanske måste sminka sig då?? =)


Suss Uss väntar på sin tur att ta ett tag i glassen =)


Kicki och Emilie nom nomar på godsakerna :P


Tro de ä nån som njuuuuter va ? ;)


Aout of focus....um...um....så mycket kan inte en cider göra ??:P


Suddigt men se ändå vem, vad å varför =)


Glaskiten :D


Myser skönt i soffan efter ha spelat Uno, nästa gång blir det ett brädspel....någe man kan spela full kanske utan att behöva använda hjärnan ? :D

Längtar till nästa gång, helt klart mina gose brudar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar