Mat och Bak

Mat och Bak

onsdag 20 april 2016

Fotokollaget klart....

Äntligen efter ett flertal månader ha jag fått fotokollaget klart, bara att titta genom alla bilder å se vilka man ville ha och sedan ta ut hur många jag kunde ta så alla skulle få plats, å kolla så man inte missat nån så vare bara att beställa och sedan vänta. Allt detta tog flertal månader för att nu sätta ihop den tog 2 timmar.....flera månaders slit för att på två timmar fixa klart den. De är ungefär som mat, man håller på flertal timmar för att sedan äta på 15 minuter och sedan måsta fundera...va vare jag åt ?!?! =)


Vart nöjd förutom att jag såg att den nya tavel ramen va trasig =/ Inget man ser om man inte vet så den få hänga uppe tills jag få tummen ur för att fixa en ny ram. Jag och Leo ha stått i soffan och pekat på alla, vem som är vem och de hörs att vissa ä han inte van att säga. De kommer ta ett tag innan dom namnen går att säga, å sen äre så jävla många.....hur ska man komma ihåg va alla heter =D


Har också fixat och klistrat så nu sitter Leos säng apa uppe i hans lilla säng kojja, han ligger där nu och kolla på apan och säger Natt natt apa =D


Det vart en riktigt mysig koja, ska dock sätta en liten gardin under för att dölja lådorna och så få han en kojja om man tar bort lådorna...mitt pysslande slutar aldrig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar