Mat och Bak

Mat och Bak

lördag 23 april 2016

Små fotikollage...

Här producerar jag olika fotokollage, fotoramar för fulla muggar. Vist jag gilla att ha upp tavlor på väggarna men samtidigt så vill jag gärna ha upp saker jag eller Leo....eller Pelle =) gjort, det ger liksom en mer hemkänsla. Man blir inte som alla andra men samtidigt de ha man aldrig vart heller så vet inte vad jag är orolig över =P

Fotokollage är så underbar att ha upp och kolla tillbaks lite nu och då på, istället för fotopärmar som ofta bara ligger (mina är nedpackade och ha vart det flera år) så har man några av dom bästa korten som visa nära och kära man gillar. Bra sätt också att visa Leo vem som är vem, som igår pratade Leo med Moffa i mobilen och han ä lite osäker vem det är men visa bild på han som är på stora fotokollaget så nu kan han peka ut vem Moffa ä =) Kan inte så mycket annat göra heller när min familj är så långt bort, inte så ofta man kan ses. Men nu snart ha man bil så man kanske kan ta sig upp lite mera då *hoppas hoppas*


Leo's möss kollage, ska hänga i hallen så man kan se den och småle =)


Sötnöten är sååååå go på denna bild när vi va på Baazinga så detta kort fick stå på hyllan i vardagsrummet =)


Foton med både mamma, pappa och Leo från tidig ålder till för nån vecka sedan =) Man kan inte annat än le när man se charm trollet, inte ofta han är lessen eller hänger läpp....mammas älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar