Mat och Bak

Mat och Bak

onsdag 5 december 2018

Dagens Egobild och julpyssel....


Dagens egobild va julkort och här har jag en hög med julkort som jag skickade idag, 47 stycken för att va exakt....det blev många men hade riktigt kul att göra dom =) Få se om jag orka göra några till nästa år, annars få man köra på vart annat år hemmagjorda och vart annat år köpta =) Finns många riktigt fina som man kan köpa också, såg det på Leklust idag.....vart såååååå sugen men tänkte näää...inga i år :P Å så ä jag nyvaken så...HUSH!!! =)


Nu är Leos snögubbe klar, lite speciell snögubbe som i botten paketet ha leksaker, mellersta paketet är kläder och översta paketet är olika typ av godis, godis ägg, godis leksaker....och så brevet på magen innehåller pengar till sin nya spargris som han ska få =)

Vart på stan idag och fixat dom sista julklapparna så nu är jag klar, å ont i fötterna ha man utav flertal timmars gående. Så nu....upp med fötterna på soffan och bara.....softa =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar