Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 2 oktober 2018

Stolt...

Vet att många reagerar som "men, de är väl inget att va stolt över" men det är det för mig. Jag fick mig ut med sonen själv, utan hjälp på väldigt länge. Kändes underbart att få sig ut, att få sig nånstans på egen hand. Man kan säga detta är en bra dag, jag ha många tankar i skallen men dom lyckades flytta på sig tillräckligt länge så jag fick mig ut....

 

Leo va väl inte riktigt lika happy för är det någon som hatar att GÅ så är det han, han har definitivt inte släktat på sin far där som kan gå kilometer vis utan att tänka på de =) Det va ett evigt gnäll om bääääääär mig och ursh va jobbigt å så några svordomar på de, han gilla verkligen inte att gå än fast jag verkligen mutade han med allt jag kunde. Men lite av gnället beror nog på att lilleman är förkyld och då blir man inte happy på än vad som gäller =)


Fick oss först till Second hand där jag hittade en t-shirt åt Leo, lite stor men han kan ha den som jamis =) Modo, lite Modo saker måste man ha när man är en Öviks bo. Mössa, halsduk...hade en jacka men den vart för liten så nu kör vi t-shirt =)
Jag är så där att jag vill till sekond hand för man kan alltid hitta något, man skriver en lista man ska hålla utkik efter men ta man med sig den!??! NÄÄÄÄÄ så när man är där står man som ett frågetecken och bara...mjaaaahapp, va gör vi här !??! =)
Sedan att kolla efter fynd med en sur, grinig, butter, bitter Leo är inte det roligaste. Man har 2 sekunder för varje hylla annars blire mer skrik grin å gnäll......nästa gång ska jag dit UTAN barn så man faktiskt kan KOLLA vad som finns där =)

Sedan off till Coop där jag SKULLE fara för att kolla om de fanns en speciell penna jag söker, de sluta med man kom hem med en blandsallad, ballonger, pez och en liten trocadero flaska.....och en TYP av den pennan jag vill ha.....ska se om den funka. Resten av sakerna va de Leo som ville ha, å i blandsalladen....mindre sallad mer fetaost och kyckling :P
Väl hemma så skulle jag byta kläder och märkte hur satans mycke mitt arsle svettas (need to know info=)  Mena jag ha tröjja å jacka å diverse varma kläder på över kroppen men där kändes inget men på bena var det bara tunna tights men ändå svettas man mest om röven ?!?!?! Förstår inte helt men Leo hade jävligt roligt åt sin mamma som gnugga rumpan mot madrassen mellan byte av byxor =)


Leo samla juh på Pez figurer så de börja bli några nu, ändå är detta inte alla utan han ha juh en hög hos pappa sin och så....ja...jag tro nån fler ska ligga nånstans i nån låda :P Blir nog någon ny nu till julen igen, det svåra är att köpa nån han inte har....

Detta inlägg tog längre tid att skriva än vad den skulle, lunchen blev till middag och nu är man så mätt man skulle inte flytta på sig än om lägenheten brann. Så de tidiga inlägget blev ett sent inlägg då dagen bestått av städa, gått med sopor, vart ute, plocka bort en massa rat och allmänt försökt få de snyggt här hemma =) Å då vi ska slåss om internet så....ja.....jag få inte ha det när jag vill =)

Men nu, skicka iväg inlägget, dö i soffan lite sedan natta sonen och hoppas man inte somna med han i sängen =)

Kramar om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar