Mat och Bak

Mat och Bak

onsdag 3 augusti 2016

Lite blandat från våren och sommaren...

Är så van att lägga ut på Instagram och Facebook så jag glömmer ofta bort bloggen. Men nu när min mobil är sönder blir det att blogga igen. Hittade en massa bilder som jag inte lagt ut så kan passa på att lägga ut dom nu =)


I våras visste jag inte vad jag skulle hitta på då jag inte gilla golvet, räcket eller någe så än vad man planterade eller vad man ställde ut såg det bara "missfit" ut men blommorna vart juh söta. Dock nu ä dom dö =/


Funderade på att sätta jordgubbarna i dom tills jag såg att dom va alldeles för trånga då jordgubbar gärna vill växa lite...så dom vart nedplockade...


En vacker blommande hyacint som frog åt sig ALLA humlor i världen men den ä .....dö nu =/ Ja den levde juh i 3 månader =D


Vägg prydnaden i lera är trasig och blommorna döda, det går vilt till ibland här men grodorna är hela =)




Leo är med mig och gör mat, han är riktigt duktig på att vända i kryddor.....mäta upp....riktigt duktig när han vill. Passa på att ha med han i matlagning när han vill va med för många gånger då man fråga om han vill va med äre bara NÄ, å näsan i vädret =) Oftast sitter han då å dega å de ä viktigare än nån mat i världen...


Morsdag vart spenderad med Kicki och familjen, då gjorde Kicki en smörgåstårta och jag gjorde en och så hade vi en köpt från Edmarks. Äre morsdag ska man juh fira och så köpe vi massa boxar kina käk =D




Rund smörgåstårta för en gång skull =)


När Leo fyllde 3 år dukades de upp till kalas och en massa götta fanns de =D


Självfallet minion tema då det är han favvis just nu, va till och med duktig på att blåsa ut ljusen detta år. Mammas lilla älskling börja bli gammal....*snyft*....



Kort på Leo dagen han fyller år finns på Instagram, har dom inte på dator tyvärr =( Hoppas jag kan få tag på dom bilderna....man kan juh hoppas i alla fall. Dumma dummma mobil....så vill ni ha kontakt med mig får ni skriva på Facebook eller på kvällen till Pelles mobil, annars är det omöjligt. Vill ha mobil nu, känner mig handikappad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar