Mat och Bak

Mat och Bak

onsdag 3 augusti 2016

Balkongen färdig...

Har hållit på med balkong då jag tyckte den va as ful, och nu är den mer eller mindre klar =)


Hittade ingen bra bild på balkongen men golvet va söndert, slitet och skitigt än fast jag skurat den ett flertal gånger, man vart alltid svart om fötterna efter man vart ute =/ Balkong räcket va ba allmänt skitfult med lite blått och vitt målarfärg och grådassigt lager på de =(


Lade in ett klick golv som ska vara på balkongen som vi fick för 100kr =) Å så ha jag reglat upp och hett in kattnät så nu kan man ha dörren öppen 24 timmar om dygnet. Dock va golvet slitet så allmänt putsa upp och på med olja...


Mörkare vart det och riktigt snyggt, den raden längst mot balkongen är nyköpt då dom 56 plattorna vi fick inte räckte till. Därför dom är ljusare....


Två nyköpta krukor från loppis åkte upp på kortväggen som ska nu i höst fyllas med ljung =) Å så hitta jag ett nytt tjusigt trä hjärta...


Satte upp kompostnät på väggen och här ska de fyllas med dekorer, krukor, ljuslyktor....allt vad man kan hitta å så ha Myst fått sin plats =)


De vart bra mycke bättre så här, nu känner jag mig hemma. Tomatplantan fick också sin plats, de ska upp nån typ av hylla ovanför hyllan som sitter på dörren där. Å på den ska jag sätta nån blomkruka som ha häng blommor till sommaren.... å så kom juh Leos rutschkana på plats också =)


Två hemmagjorda lyktor ha åkt upp, ha plats för mycket mer så nu kan jag pyssla lite mera =D ÅÅÅÅ så fick ni en soppåse som ett plus =)


Leo sitter med mamma i soffan och myser innan man ska nanna....


När det är kväll sprider sig ett svagt härligt ljus av rosa/ lila ..helt underbar färg som är så lugnande. Vi ha de så mysigt här hemma  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar