Mat och Bak

Mat och Bak

fredag 5 augusti 2016

Bättre väder i Onsdags....

Igår var det regn, åska å allmänt svart men jag ä int bitter för de =) Jag älska åska å desto jävligare det låter desto mer myser jag ned mig i soffan eller en stor och bara njuter, så igår morse va det helt underbart. Leo och jag låg i soffan och bara myste medans de mullrade å small någe kopiöst ibland... Vi låg under samma täcke och prata om åskan, vad åska är och va mysigt de ä....tydligen smaka de gött också ?!??! =)


Men i onsdags va det bra väder så Leo fick leka lite ute med Alicia och familjen, dock sluta de lite tråkigt när Leo fick blåsor på fingrar och fötter och massa skrubb och skärsår så jag hade en not so HAPPY camper här hemma ett tag. Gatt juh spola av han å ursh va han grina....de sved juh =/


Alicia kan klättra upp själv men Leo klara inte sista etappen så han behövde lite hjälp på slutet, dock kan man gå upp via rutschkanan så han tog den vägen istället =)



... kul med lek och bus, en stycke sand hög skulle upp men Alicia fick göra de tyngsta jobbet =)




Upp, upp upp jag ska, barfota då går de bra =D


Även Kicki fick sig upp, hon klättrade på bollarna....de gilla du va..huh..huh ?? =P




Lill go skrutten börja bli stor nu....tusan va lång dom båda är...


Kicki busar med Scott uppe i klätter tunneln men han va...inte så glad.....fötterna gick igenom nu å då så de va svårt att röra sig =)



.... one stick, i got my stick so now i run away...



Scott och Leo gungar å Leo testar på den stora, lite svårt att hålla balansen men de går om man gungar sakta =)


Balans moster =P


Mycket trevligt sällskap som bara kom så där plötsligt, ut från de blå...lite tagen på sägen sådär men de ä också kul nu å då =) *puss* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar