Mat och Bak

Mat och Bak

tisdag 16 juni 2015

Äntligen Scott hemma....

 ... ännu lite äldre bilder men jag jobbar mig uppåt i listan, enda chansen man ha att skriva blogg är när Leo sover. Annars är det nån som skriker å tjuter att inte mamma ser han eller mamma sitter vid datorn så jag kan inte ha den...uäää....Ha prövat göra samma sak när han ha mina saker men det funka som inte, faanstyget skrattar bara och vänder en ryggen. Kommer han bli så när han bli vuxen är chansen stor han bli strypt i förväg =)

Skönt att se både mamman och barn mår bra efter en händelserik kväll/natt...än fast mamma måste ha en RÖÖÖÖV kudde =P Fundera själv på att göra en sån men inte för att ha just för man ha ont utan för att fisarna ska lättare glida ut och inte känna sig så inklämda, jag är omtänksam ja =D
Peter kliar sina grå å försöker förstå hur nu detta går ihop =)
Alicia och Leo leker med surfplattan, mer sliter surfplattan från varandras händer..min, nä min, nä min....nä suck....
Scott...så söt å oskuldsfull....de kommer du inte få va allt för länge i detta gäng =D
Min snyyyyygging =D
Ska ba säga att detta va förra lägenheten, nu är dom flyttade till något waaaaaaay större ....
Linslusen min =)
Är väl så där måttligt road att jag alltid ta kort på han, men han ä så söt min bocka Pär =)
Älska min lilla skruttunge, du få mig alltid att le =D
Så här behandla man tydligen pappa, han vart en saccosäck medans Leo surfar på pappas mobil =D


Hojt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar