Mat och Bak

Mat och Bak

måndag 27 juli 2015

Leo's 2 års dag ...

Min lilla goa gubbe fyllde hela två år den 10 Juli och de fira vi med familj och vänner tre dagar på raden så han vart riktigt firad =D Guuuud va tiden går fort, det känns som jag hinner inte med. Min lilla gos skrutt att du vart med oss nu i två år, älska dig så så mycket!!
Blev både smörgåstårta och negerbolls tårta på lördagen där med familj och vänner, allt gick hem hos lill gubben. Han smaskade på både de ena och andra, så mätt vart han helt klart =)
  En stycke smörgåstårta utan skaldjur och tomater...ååååå va jag sakna lax och räkor. Få göra två små nästa gång så jag få smaska räkor =)
 Negerbolls tårtan vart en hitt, det va nästan inge kvar av den när alla gått hem så det bli nog till att göra den fler gånger =D
 Första gänget med Leos farmor, extra farfar, farfar, gammel mormor och så Myst va där på ett hörn hon också...

Farfar och pappa va juh med också så klart =)
Självfallet få man utbudet att smaka av bägge tårtorna på sin födelsedag, han blandade ost, skinka och negerboll...hmm....smaken ä som baken antar jag :P

Andra gänget som kom va kompisarna, Suss fick sova ned lilleskrutten Scott ...

Peter, Kicki, Nicklas, Suss och Scott å så mina tossingar....ska synas också självklart =)
Du se ut som ett busfrö Kicki =)
Jakob och Pappa sitter på sitt lilla hörn å myser :D
Ä man int söt sä säg! Bli juh inte alla mindre bäbis sugen nu juh, lillemannen är juh två år så kanske dags att börja planera in en ny !?!? :D
Ballonger i luften då blir man ivrig med båda händerna ...
Hä ä int många kort man få på hon då hon är mer......långsamt gående så korten blir mich mash =)

Leka lite med dom nya leksakerna man fått =)
You say whaaaaaaaat !??!


Trevligt alla kom och Leo va glad för alla presenter, hoppas alla blev mätta och nöjda =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar