Mat och Bak

Mat och Bak

söndag 5 november 2017

Hjärtattack.....

Nu sonen farit med sin pappa och farfar till Umeå för att va med på dopet av sin minsta kusin, va en som va något hyper här i morse så hoppas han få leka av sig en massa nu innan han kommer hem igen =) Att lämna bort en hyper unge och kanske få hem en trött skulle jag inte helt tacka nej till, men då står jag nu här på söndag och ha NOLL aning om vad jag ska göra.
De ä diskat, dammsugit, plockat rent, så nu ha jag inget att göra. Tv kändes tråkigt, inge sugen på att spela, pyssla...ja ha faan inte så mycket kvar att göra och några av dom måste man göra närmre jul såååå.....mjaaa......va gjorde man innan man fick barn ???

Å vad ha nu rubriken med uttråkad att göra tänker ni, inte ett skit utan de va i natt jag faan höll på dö. Leo ligger å sover, jag såg klart en Saw film innan jag gick i säng. Släkte ned alla lampor och gick på toan, även där inne svart. Sitter i lugn och ro och filosoferar lite så tvär sliter Leo upp dörren och skriker MAMMA.


Alltså den ungen kan ge mig hjärtattack tamme faaaaaaan, han hörs inte på när han kommer och han gör små saker snabbt så man hinner inte reagera att de är han utan man blir bara rädd och sedan kom man på...faan de va juh Leo. Kan lova jag va glad jag redan satt på toa så inget jobbigt hände =) Å han bara skratta för jag vart rädd, skitunge =D

Å de tog mig två timmar att kunna komma ned på jorden igen och få adrenalinet att sluta pumpa. Den ungen kommer bli min död om de är så för att han gör mig galen eller om han kommer skrämma ihjäl mig vette faan =)

Så de vart inga många timmar inatt men han gav mig några leenden när jag låg och tänkte på all skit han gjort för att skrämma mamma, tur jag älska skräckfilmer =)


Kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar